Sommaren är kort

Mamma tog en chansning och åkte till jobbet idag så jag fick pallra mig iväg hem till henne för att se hur det stod till med högdräktiga Reggie och visst...så stod det ett litet fölis bredvid henne när jag kikade in. En fin liten fin svart/vit skäck madame. Grattis till mamma Reggie och superstolta extra mamma B!

Idag är sista jobbdagen innan tre lediga dagar, jag längtar och räknar timmarna tills jag får ta mitt pick och pack och köra hem ikväll.

inte ett moln
så långt ögat kan nå
inte en droppe regn
på flera dar
med en glass i min mun
å i sandaler av plast
går jag i solen
och tänker på dig
ljusblåa dagar
seglar förbi

 



Igår så var jag ganska så duktig och gjorde rabarberlängtan av lite av våra rabarber hemma.
Sedan så slog jag och Sandra på stort och slängde ihop en chokladtårta.
Ikväll så blir det mer förberedning till midsommar, mat och bak står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan Tina! Vilken snygg blogg du har!

Tack så mkt för grattis :) Hälsa alla från mig!

Kram kram!

2009-06-18 @ 22:00:31
URL: http://nogg.se/EllenBMT

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0