Första doppet!

Jajamen...idag så tog jag årets första simtur och det var så skönt måste jag medge. Alla andra år så är det ju alltid svinkallt första gången, kan det ha att göra med att premiären skjuts upp? Är även stolt som en tupp över mitt lilla knyte Alice för hon lärde sig simma idag. På riktigt alltså inge plask,plask vid kanten utan riktiga simturer. Visst var det lite läskigt men med en supportande mamma vid sidan om så gick det ju kanon. Det är ju en bit kvar tills hon är en lika bad(d)are som Becca men det kommer :)

Nu är jag mätt efter grillning ute hos mamma och underhåller mig själv nu med lite omplantering av blommor, pyssel och knåp för att glömma bort den jobbigt mätta, onda magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0