Onsdag

Igår var jag och Alice iväg till Stigtomta för sökträning. Den första för vår del men absolut inte den sista, riktigt roligt! Vi sprang runt i skogen antal timmar och tränade sök med 6 rottisar, alla var så duktiga även mitt lilla knyte, vad hon kan tjejen :)
Blir så stolt över henne och ännu mer inspirerad att träna, den här veckan har vi varit duktiga och tränat en massa lydnad också och nu ska jag ut i skogen och lägga ett spår till henne, eller uppletande beror på hur mycket tid jag har.

Köpte även tapeter och lack igår så nu ska det påbörjas, jag håller mig till golvet så får de som kan fixa väggarna.

Ikväll ska jag iväg till Fiskeboda en sväng på årets enda pub-kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0