Omöjligt

Sitter här och drar i mina blonda hårstrån i jakt på en tv-bänk i shabby stil, tror att det är helt omöjligt att hitta ett fint som jag tycker matchar min stil och smak. Den vi har nu är under all kritik, ramlar dessutom snart ihop. Funderar även på att måla soffbordet vitt eller köpa ett nytt, beror helt enkelt på hur lat jag är ;)

Idag är min ögon och ben trötta efter för lite sömn i helgen, försökte somna  runt halv 6 imorse men det var lättare sagt än gjort eftersom alla flugor ville ha party på mig. Kvällen på Statt gick fint trots lite tristess och irritation, synd att det var lite folk men skönt ändå för då har man chans att snappa upp andra saker som man måste lära sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0