Lustigkurrar

Vi hade en liten tomtenisse igår som smög hem till oss och kastade sopor, jag och mattias funderade och funderade.
Vi kom fram till att det vettigaste hade varit om det var grannen som gör om i köket så fint och vi bor mur i mur med eller mina släktingar som också bor nära... Men nej tydligen så var det Mattias föräldrar som åkt över hela staden för att kasta lite saker. Det var ett spännande detektivarbete så där på natten. Till råga på allt så pratade jag även med en uppstressad Bella som säger att hon och Em såg ett spöke vid Ericsberg, scary :)

Nu blir det jobb sen när jag kommer hem ikväll så ska jag lacka golv.

Kommentarer
Postat av: madelene

Vi måste åka ut dit och smyga någon natt. Fatta vad läskigt :)

2009-07-21 @ 19:25:10
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0