Filurare

Jag ska försöka ta nya tag med mitt så kallade liv, det gör fortfarande lika ont över att vår bebis inte är med oss längre men för både hennes och Alice skull så måste vi fortsätta leva. Ingen blev så ledsen som Becca när man själv var ledsen och nu ser jag bara hennes ledsna ögon framför mig när en tår faller på min kind.

Alice håller på att lära sig att ta hand om sig själv nu när syster inte är där och håller reda på henne och man upptäcker nu hur mycket enklare det var att ha två hundar, de roade varandra och var bästa vänner. Men nu så är all fokus på henne så igår begav jag, mamma, zingo, pelle och alice ut oss i blåbärsskogen och busade lite. Mysigt men jobbigt att behöva bära runt på Zingo hela tiden, stadskatt som hon är så var det under all kritik att hoppa runt i blåbären.

Nu ska jag bege mig ut på en promenad med Alice och sedan till Mami för att dra vidare till Ikea, det kan bli kul.
Känns konstigt att gå ut med bara lilla Alice som inte ens märks av i kopplet, annat vart med med dragaren nr1 Beccabuse.



Kommentarer
Postat av: sandris

jag saknar henne :(

2009-07-03 @ 13:02:55
Postat av: Karlsson

Du är stark Tina. Du har sjukt mycket fint att minnas med Becca Bus! Typiskt Zingo, jag vill minnas att vi var i skogen med henne någon gång och att hon verkligen inte ville gå i riset utan satt och jamade på en stubbe tills vi gick tillbaka för att hämta henne..! dina djur är allt ganska egensinniga :) <3!

2009-07-03 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0