dobidoo

Regnar gör det idag också tydligen. Vaknade upp en timme för tidigt av ett tokplingande på dörren, det var min kära älskling som försökte komma in. Nyckeln hade han med sig men bara halva satt i låset och halva i hans hand, bra kvalite :/ Är lite trött men det är inget som en promenad inte går att lösa, så ska packa ihop mig, alice och ett paraply och ut i skogarna innan jag börjar jobba.

Blevt halvt döv igår när jag höll på att slipa golvet uppe i hallen, plus en bra träningsvärk i skuldrerna, jag säger ju att det är karlgöra..! Tur är så kom Bella över på te på kvällen så jag slapp undan ett tag, senare kom Emma på ännu mer te så då slapp jag undan hela kvällen.

Nej ett paraply var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0