Cookie

Nyss hämtat ut min nya mobil :) skönt at ha en funktionsduglig, så den här veckan så har jag "införskaffat" mig två nya mobiler. Den ena är dock enbart till arbete, för inte tänker jag ringa runt till alla för mina egna stackars slantar.

På tal om slantar så håller jag tummarna för att Mattias inte ska få spaken nu när Js håller på att sparar in. Värdelöst.
Han är nästa som ryker om de ska sparka ännu fler och då, då blir det att hålla hårt i kontona. Det blir ju fint när vi nyss köpt hus. HÅLL TUMMARNA

Imorgon är jag leedig, då ska jag även upp tidigt och göra min del i samhället. Donera blod.


Kommentarer
Postat av: sandris

men snusktina

2009-01-21 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0