Summering av året

Precis kollat igenom premiären av Top Model 11 och vet inte om det är något att ha, tror jag skippar't.

Satt även och funderade vad som hänt mig under 2008 men allt är mest ett virr varr kom jag fram till dagar/veckor/månader smälter ihop. Överlag i alla fall så har jag nog ändå haft en ganska bra år fast jag har jobbat för mycket det är något som är säkert. Mitt arbete har stundtals glidit över på mitt privatliv och det är något jag ska föröska sluta med. För att inga pengar i världen är bättre än min familj mina vänner och mitt eget välmående. Så från och med nu ska jag försöka lära mig att säga nej, lära mig att varva ner och inte oroa mig så förbannat. Blir folk sura över det så synd för dom - jag tänker inte leva för jobbet, jag jobbar för att leva.

Mitt kära barndomshus blev slutligen mitt så vi packade ihop oss från Bie in i Hissjö en sväng och sen äntligen fram till målet. Här kommer jag trivas det känner jag :)

Sen i dec. sluttamp så kom det även in en liten Alice i våra liv, tror alla i vår lilla familj kan hålla med om att hon platsar här.

Försöker tänka tillbaka på våren och sommaren, vad hände då?
- Jag fyllde 20, vi var och campade...mer blev det väl inte. Sommaren försvann fort och hoppas att den är tillbaka lika fort.

Vad vill jag ha ut av 2009
Samma som jag alltid vill, bli nyttig, börja träna, få mer kvalitetstid med mina vänner och med min familj (mattias inräknad). Förresten så vill jag engagera mig mer i mina hundar, träna, tävla och gå ännu fler promenader.
Jag vill även spendera mycket tid på huset, måla, feja och rensa i rabbatterna. Ser även fram emot sollapande på altanen med vänner grill och drinkar:)



Så vad ska jag pyssla med nu då, vovvarna sover och Mattias/Huy sitter fast framför xbox:et.
En kopp te och NCIS eller drömkåken..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0