Nära din ryggrad

Hemkommen från jobbet för en stund sen, sjukt lugnt men bra för mig så jag kan proppa ännu mer nödvändigt info in i mitt lilla blonda / lätt förvirrade huvud. Var så duktig att jag till och med cyklade till och från jobbet, ja CYKLADE..när gjorde man det sist liksom?

Nu funderar jag på att inta huset med lite städlust, får se hur långt jag kommer och hur mycket som blir sparat tills imorgon. För någon Katrineholmsvecka blir det väl inte tal om för min del..eller?

Annars så har min dag varit väldigt trevlig, har mest farit runt men ibland är det nödvändigt för att bli lite lycklig och tillfreds. Morgonen spenderades med möte på Statt, kaffe i sågmon med Bella och Emma, en snabb visit i Emelies fina lgh och tjejlunch blev det med Madde och Sandra. Fick även lite pusskalas med min älskade sambo innan jobbet.
Kramarna stod lilla Alice för nu när jag klev in genom dörren, hon har blivit en riktig gosbjörn :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0