Fantasi, rullar runt bland mjuka kuddar

Ska strax iväg på lite tårtkalas för att fira Filippa och Em. Mattias skulle tydligen spela en massa hockey idag så det blir väl Alice som får ta hans bit ;) men det gör hon nog så gärna.
Ikväll ska det jobbas igen men imorgon då är jag LEDIG, så skönt. Fast ändå så har veckan gått fort och är inte alltför trött heller, good for me. Dock så har "hushållssysslorna" blivit lite lidande eller rättare sagt matsalen som jag vill ha färdig men som fortfarande ser lite halvgjort ut men imorgon så.

Har ställt om dygnet redigt nu, somnar väl tidigast 04 och går upp innan 10... vem trodde det om mig som tidigare blev ett monster om jag inte fick min sömn om 9h varje natt. Men nu så har jag hittat min bästa sovplats och det är i källaren, svalt och skönt men rätt trångt när Alicebuffel ska trängas.

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0