14.11.08

Sitter och väntar på att maten ska bli färdig, magen kurrar något extremt. Fick i mig frukost vid halv 9 sen har jag bara sprungit runt. Till middag så blir det : Potatis och palsternackspuré, ångkokt fisk och vitvinssås..och såklart grönsaker :)
Så blir det en mango till dessert. Fisk är för jävla fint, varför äter man inte det oftare? Bra mycket godare än kött.

På tisdag bär det av på konferens till väddö med all personal, jag paxar Emelies bil! När blir våran vinkväll av egentligen?

Så jobbar man i helgen också, shit happens


Kommentarer
Postat av: sandris

vad nyttig du är då :)

2008-11-14 @ 18:14:14
Postat av: madelene

Hörru kocken. Ska du joina mig med matlagningen och gå och bli kock istället? :D Dooo it!

2008-11-14 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0