Drama

Igår var jag så rädd att jag vet inte vet vad.
Morgonen började med en prom med tre (!) hundar, tur är så springer ju beccis lös.
Mitt i allt trasslande med koppel i skogen så fick becca upp ett spår märkte jag jag lät henne dra en liten bit innan jag visslade på henne att hon skulle stanna och helt ur tomma intet så förstod jag att det var en hjort hon spårat för där, där kom den ur skogen, SPRINGANDES! Tydligen så var den förbannad och ville äta upp oss.
Har nog aldrig sprungit så fort och satan vad rädd jag var...,
Det är inte varje dag man blir jagad av en hjort och vad är det för jävla hjort som anfaller!?


Världens bästa                                                                          Världens bästa

Världen bästa



Sen mer drama, lyckliga jag som inte jobbat på statt när rånaren varit där. Vad är det för lodis som rånar en reception?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, humor

2008-09-02 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0